Krepšelis

Jūsų prekių krepšelis tuščias.

Jūs esate čia

Apmokėjimas, prekių pristatymas

APMOKĖJIMAS UŽ PREKES

E. parduotuvėje „Jakas“ yra įdiegti atsiskaitymai per "Paypal" ir "Paysera" mokėjimo sistemas, kurias pirkėjas gali pasirinkti savo nuožiūra norėdamas atsiskaityti už prekes.

1. "Paypal" mokėjimo sistema.

Pasirinkus šį mokėjimo būdą, Jums tereikės įvesti savo el. pašto adres​ą, registruotą "Paypal" sistemoje bei slaptažodį ir reikalinga pinigų suma už prekes bus nuskaityta automatiškai iš jūsų bankinės kortelės, susietos su "Paypal" mokėjimo sistema. Patvirtinus mokėjimą, "Paypal" puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į Jakas.lt. Prisijungimo prie "Paypal" sistemos duomenys naudojami tik prisijungimui prie šios sitemos, o grįžtant į internetinę parduotuvę jakas.lt parduotuvei neperduodami.

2. "Paysera" mokėjimo sistema.

 Pasirinkus šį mokėjimo būdą, naršyklės pagalba jus nukreips į "paysera" sistemą. 

  1. Žingsnyje „Mokėjimo būdas“ pasirinkite savo banką.
  2. Jakas.lt nukreips Jus į jūsų nurodytą banko puslapį ir perduos elektroninės bankininkystės sistemai duomenis apie sumą, kurią reikia sumokėti.
  3. Elektroninės bankininkystės puslapyje prisijunkite įprastu būdu ir sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas prekes. Beliks tik patvirtinti mokėjimą.
  4. Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į Jakas.lt. Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio, o grįžtant į internetinę parduotuvę jakas.lt neperduodami.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

Visos nurodytos kainos E. parduotuvėje „Jakas“ yra su įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).

Lietuvoje prekės pristatomos nemokamai  DPD.

Pristatymas į ES šalis kainuoja 6,90€ . Ne į ES šalis siuntimas kainuoja 10,90€  Lietuvos paštu.

 

Užsakytos prekės išsiunčiamos per 1–5 darbo dienas po Jūsų apmokėjimo už pasirinktas prekes.

Jeigu Jūsų pageidaujamos prekės reikiamo dydžio ar spalvos tuo metu neturime, mes ją galime individualiai pagaminti ir išsiųsti Jums, prieš tai su Jumis aptarę visas užsakymo atlikimo bei pristatymo sąlygas telefonu ar el. paštu.

Apie pažeidimus, atsiradusius pervežimo metu, būtina informuoti kurjerį, pristačiusį prekes, ir iškart pateikti jam reklamaciją (skundą). Po to apie pastebėtus trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, Jūs turite informuoti ir mus.

Jei norėtumėte prekę pakeisti ar grąžinti, prašome mus iš anksto apie tai informuoti el. paštu (žr. „Garantija, prekių grąžinimas“).